Η Skoda έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα ψηφιακά σκίτσα της πανίσχυρης Octavia RS τέταρτης γενιάς, που θα εφοδιάζεται με Plug-in υβριδική τεχνολογία και συνδυάζει οικονομία με υψηλές επιδόσεις.
Τον Νοέμβριο έγιναν τα αποκαλυπτήρια της νέας Skoda Octavia, η οποία θα λανσαριστεί στη χώρα μας την άνοιξη. Η θυγατέρα της Volkswagen πέρασε στο επόμενο «χτύπημα» και ανακοίνωσε ότι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ 3 και 15 Μαρτίου, θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στη δημοσιότητα και την Octavia RS της τέταρτης γενιάς. Πρόκειται παραδοσιακά για την πιο γρήγορη εργοστασιακή εκδοχή του δημοφιλούς μοντέλου, η οποία έχει διαχρονικά μεγάλη ζήτηση και ανεβάζει ψηλά το κύρος της μάρκας με τις επιδόσεις και τις τεχνολογίες του.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτό ισχύει ακόμη περισσότερο, γιατί θα εφοδιάζεται για πρώτη φορά με Plug-in υβριδική τεχνολογία. Παρόλα αυτά θα πρόκειται για την πιο δυνατή Octavia RS ever, οπότε αναμένεται με ανυπομονησία και…συγκίνηση από τους φίλους των γρήγορων οικογενειακών μοντέλων. Για να καλύψει η Skoda το κενό διάστημα μέχρι τα επίσημα αποκαλυπτήρια του εκρηκτικού μοντέλου της, κοινοποίησε τρία ψηφιακά σκίτσα του αυτοκινήτου παραγωγής. Από αυτά είναι εμφανές, ότι πρόκειται για ένα σχεδιαστικά εντυπωσιακό μοντέλο με αεροδυναμικές γραμμές και άφθονα σπορ γονίδια.
Σεντάν και βάγκον
Η επόμενη Octavia RS θα κυκλοφορήσει, όπως και η προηγούμενη, σε δύο εκδόσεις αμαξωμάτων, δηλαδή ως τετράθυρο σεντάν και ως πεντάθυρο στέισον βάγκον. Στα σκίτσα κάνουν ιδιαίτερα…μπαμ οι μαύρες γρίλιες και η μπροστινή ποδιά στη μάσκα με τους μεγάλους αεραγωγούς και χαρακτηριστικές, μαύρες λεπτομέρειες. Τις σπορτίφ καταβολές του αυτοκινήτου προβάλλουν επίσης τα φουσκωτά φτερά, οι μεγάλοι τροχοί με τις ζάντες ελαφρού κράματος και οι διαχύτες εμπρός και πίσω. Επίσης προβλέπεται και μία αεροτομή, η οποία θα εδρεύει στην άκρη του πίσω καπό της λιμουζίνας ή στο τέλος της οροφής στο βάγκον. Σαν μία πρώτη εικόνα, μπορούμε να στοιχηματίσουμε ότι η Octavia RS τέταρτης γενιάς θα είναι ό,τι πιο δυναμικό σε εμφάνιση έχουμε δει μέχρι σήμερα από τη Skoda, πάντα βέβαια σε επίπεδο μαζικής παραγωγής.
Για την κίνηση του αυτοκινήτου θα φροντίζει η ίδια Plug-in υβριδική μονάδα που χρησιμοποιείται και στο νέο VW Golf GTE, το οποίο αναμένεται στην Ελλάδα την άνοιξη. Πρόκειται για ένα σύνολο με συστημική ισχύ 245 ίππων, ενώ στην «κανονική» Octavia τέταρτης γενιάς αποδίδει 204 άλογα. Να επισημάνουμε, ότι και η απερχόμενη Skoda Octavia RS αποδίδει 245 ίππους, τα οποία προέρχονται όμως αποκλειστικά από έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα. Η εταιρεία δεν έχει δώσει περισσότερα στοιχεία σχετικά με κατανάλωση και επιδόσεις, κάτι που λογικά θα γίνει –το αργότερο- στο πλαίσιο του Σαλονιού της Γενεύης.
Εως 60 χλμ. αυτονομία με μπαταρία
Στη νέα Skoda Octavia RS θα συνδυάζονται ένας βενζινοκινητήρας 1,4 λίτρων και ένας ηλεκτροκινητήρας, ενώ η μετάδοση της κίνησης θα γίνεται μέσω ενός εξατάχυτου αυτόματου σαζμάν τύπου διπλού συμπλέκτη. Αν είναι πλήρως φορτισμένη η μπαταρία της, θα μπορεί να καλύπτει το γρήγορο οικογενειακό μοντέλο έως και 60 χιλιόμετρα μόνον με ηλεκτρική ενέργεια και χωρίς τη συνδρομή του βενζινοκινητήρα. Ετσι συνδυάζει το νέο μοντέλο τις σπορ επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές ρύπων, πράγμα σημαντικό για να μην χρειαστεί να πληρώσει η Skoda πρόστιμα λόγω υπέρβασης των ορίων για το διοξείδιο του άνθρακα.
Όπως προαναφέραμε, θα δούμε τη Skoda Octavia RS στην τελική της μορφή στο Σαλόνι της Γενεύης. Εκεί θα έχει πολύ καλή παρέα από αντίστοιχα μοντέλα της μητρικής Volkswagen, η οποία σχεδιάζει να αποκαλύψει –μεταξύ άλλων- το νέο Golf GTI με 245 ίππους και το GTI TCR της επόμενης γενιάς με 300 άλογα!
Δημοσίευση σχολίου