Μεγάλη αύξηση πωλήσεων σημείωσε η Ferrari το 2019, καθώς τα πήγε κατά 9,5% καλύτερα από το 2018 και παράλληλα, έσπασε το φράγμα των 10.000 πωλήσεων σε ένα έτος, κάτι που πετυχαίνει για πρώτη φορά.
Τα 10.131 αυτοκίνητα μέσα σε ένα έτος δεν τα λες πολλά για μια εταιρεία, όμως αν μιλάμε για τη Ferrari, το νούμερο είναι τεράστιο. Η ιταλική φίρμα κατασκευάζει μόνο πανάκριβα, ειδικά μοντέλα και το 2019 έγινε η πρώτη χρονιά στην ιστορία της που κατάφερε να ξεπεράσει το φράγμα των 10.000 πωλήσεων σε δώδεκα μήνες! Σε σύγκριση με το 2018 παρουσίασε αύξηση πωλήσεων κατά 9,5% και ο τζίρος έφτασε έως και τα 3,77 δις ευρώ, +10% από το 2018! Η πιο σημαντική αγορά για τη Ferrari, ήταν αυτή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.
4.895 αυτοκίνητα έδωσε σε αυτή την περιοχή, το 2019, +16% από το 2018 και στη συνέχεια ακολουθεί η αγορά των ΗΠΑ με 2.900 αυτοκίνητα, αριθμός πεσμένος κατά 3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. +20% είχε και στην αγορά της Κίνας και Ταϊβάν, με 836 αυτοκίνητα, ενώ +13% σημείωσαν στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού με 1.500 πωλήσεις. Τα V8 αυτοκίνητα της Ferrari, η «μικρή» σειρά δηλαδή, παρουσίασαν αύξηση στη ζήτησή τους κατά 11,2%, ενώ η μεγάλη σειρά με τα V12 μοντέλα παρουσίασαν αύξηση της τάξεως του 4,6%.
Τα έσοδα της μάρκας διαμορφώθηκαν σε περίπου 3 δισεκατομμύρια ευρώ, με τα 2,93 δις να έρχονται από την πώληση αυτοκινήτων και κάτι παραπάνω από μισό δις, να έρχεται από τα δικαιώματα χρήσης του ονόματος Ferrari. Πάντως, όπως έχει πει και η Lamborghini, η Ferrari δεν θέλει να γίνει ένας «μαζικός κατασκευαστής». Θέλουν να κρατήσουν τις πωλήσεις τους σε ένα βιώσιμο επίπεδο αλλά όχι να τις εκτοξεύσουν! Ο λόγος είναι φυσικά, για να διατηρηθεί η αποκλειστικότητα των αυτοκινήτων τους. Στους πελάτες τους δεν αρέσει να βλέπουν το ίδιο αυτοκίνητο με το δικό τους μέσα στο ίδιο... τετράγωνο και αν το θέαμα μιας Ferrari γίνει συνηθισμένο, θα χαθεί η ιδιαίτερη ταυτότητα της εταιρείας.
Πηγη: https://www.gazzetta.gr
Δημοσίευση σχολίου